Educația și Cultura sunt cei mai importanți factori ai dezvoltării sociale. Ne învață să gândim creativ, să fim deschiși și să eliminăm stereotipurile. Acestea sunt caracteristicile care garantează dezvoltarea fiecărei comunități. |
AdLittera Project a căpătat personalitate juridică după 7 ani de activism cultural. Marca AdLittera a funcționat din noiembrie 2009 ca program de Responsabilitate socio-culturală, sub egida atelierului de creație și comunicare vizuală d’Avid Boutique.
AdLittera a devenit un brand sinonim cu promisiunea de a oferi servicii de educație non-formală remarcabile, bazate pe metoda «edutainment». AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Succesul proiectelor noastre educaționale se bazează pe inovare continuă, componentă definitorie de performanță care oferă beneficii importante pentru Industria Creativă și Culturală (ICC).
Din 17 octombrie 2017, proiectul de CSR «AdLittera» capătă personalitate juridică fără scop patrimonial: Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera AECA, fiind înscrisă în Registrul Asociațiilor și Fundațiilor Dosar RAF nr 24271/299/2017.
AdLittera are în portofoliul său 3 programe: «Focul de tabără» (program de educație și responsabilitate civică – segment de vârstă 7-14 ani) + «Semne Bune» (program de educație culturală și inteligență socială – public matur emoțional) + «SuperDascăl» (program de formare continuă pentru cadrele didactice din învățământul primar, gimnazial și preuniversitar din România.
Cele 11 proiecte subsumate acestor programe alcătuiesc tezaurul Asociației AdLittera (ex.: evenimente publice, seminare și webinare, ateliere serioase de joacă, tabere educaționale și cursuri non formale) pentru un public curios, avid de cunoaștere și dornic de învățare continuă.