Educația și Cultura sunt cei mai importanți factori ai dezvoltării sociale. Ne învață să gândim creativ, să fim deschiși și să eliminăm stereotipurile. Acestea sunt caracteristicile care garantează dezvoltarea fiecărei comunități. |
AdLittera Project a căpătat personalitate juridică după 7 ani de activism cultural. Marca AdLittera a funcționat din 2009 ca un program de Responsabilitate socio-culturală, sub egida atelierului de creație d’Avid Boutique.
AdLittera a devenit un brand sinonim cu promisiunea de a oferi servicii de educație non-formală remarcabile, bazate pe metoda «edutainment». AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Succesul proiectelor noastre educaționale se bazează pe inovare continuă, componentă definitorie de performanță care oferă beneficii importante pentru Industria creativă și culturală (ICC).
Din 2017, proiectul CSR AdLittera capătă personalitate juridică: Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera.
AdLittera are în portofoliul său 2 programe: «Focul de tabără» (program de educație și responsabilitate civică – segment de vârstă 7-14 ani) și «Semne Bune» (program de educație culturală și inteligență socială – public matur emoțional). Și multe proiecte subsumate, adăugând în tezaurul Asociației AdLittera evenimente publice, ateliere și cursuri pentru un public curios, dornic de educare continuă.