despre AdLittera

AdLittera Project deține unica agenție culturală, cu atribute din industria de advertising, care este dedicată exclusiv produsului cultural literar – cartea.
În relația cu partenerii agenția de publicitate full-service:

Cercetează:
face marketing research folosind metode standard ale industriei și oferă soluții inovative:
– file reviews,
– literature reviews,
– key informant interviews,
– focus groups

Concepe și produce:
– design de produs, ambalaj, coperte, materiale de comunicare vizuală, semnalistică (servicii de creatie și design specializat)
– semn de carte standard (produs finit),
– semn de carte personalizat (servicii de creație, design grafic original/ paletă largă de materiale/ personalizare prin diverse metode (hi-tech) / produs finit);

Intermediază spațiu de publicitate (regie de publicitate):
 în layout-ul cartii (header/ footer, diverse ilustratii)
pe copertă (sau pe supra-coperta/ bandou)
pe semne de carte (standard sau customizate)
AdLittera vinde spațiul de publicitate pus la dispoziție în exclusivitate de către edituri, companiilor care doresc să își afirme identitatea vizuală într-un mediu cultural. Căutăm un public comun (al cărții și al beneficiarului), să susținem editurile adăugând plus valoare proiectelor literare.

Organizeaza evenimente culturale (asociem editurilor sau titlurilor carții, sponsori și parteneri în spațiul cultural-editorial). Misiunea noastră este de a înlesni găsirea de parteneri pe proiecte literare, consumatori de literatură, care doresc să-și asocieze brandul sau numele cu o carte (fie cu numele unui scriitor sau cu ale unui titlu apropiat de năzuințele si valorile companiei). Inițiem si dezvoltăm campanii de cultură literară.

AdLittera are ca mărci proprietare: „sBOOK” – sondaj de opinie, revista „SemneBune” – canalul mediatic nișat, concursul de debut literar „Incubatorul de condeie” – la nivel național, campania de lectură „Bagajul de cultură” și o serie de evenimente care au ca scop aducerea scriitorului în fața publicului – lecturi publice.