despre AdLittera

Educația și  sunt cei mai importanți factori ai dezvoltării sociale. Ne învață să gândim creativ, să fim deschiși și să eliminăm stereotipurile. Acestea sunt caracteristicile care garantează dezvoltarea fiecărei societăți.

AdLittera a devenit un brand sinonim cu promisiunea de a oferi servicii de educație nonformală remarcabile. Succesul proiectelor noastre educaționale se bazează pe inovare continuă, componentă definitorie de performanță care oferă beneficii importante pentru Industria creativă și culturală (ICC).

AdLittera Project a căpătat personalitate juridică după 7 ani de activism cultural. Marca AdLittera a funcționat din 2009 ca un program de Responsabilitate socio-culturală, sub egida atelierului de creație Boutique d’Avid.

AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Astfel, din 2010, AdLittera a provocat o serie de produse și servicii culturale, folosind ca vehicul de empatie conceptul , educația prin distracție.

Din 2017, proiectul CSR AdLittera capătă personalitate juridică: Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera.

AdLittera are în portofoliul său 2 programe: «Focul de tabără» (program de educație și responsabilitate civică – segment de vârstă 7-14 ani) și «Semne Bune» (program de educație culturală și inteligență socială – public matur emoțional). Și multe proiecte subsumate.