despre AdLittera

Educația și Cultura sunt cei mai importanți factori ai dezvoltării sociale. Ne învață să gândim creativ, să fim deschiși și să eliminăm stereotipurile. Acestea sunt caracteristicile care garantează dezvoltarea fiecărei societăți.

AdLittera a devenit un brand sinonim cu promisiunea de a oferi produse și servicii culturale remarcabile. Succesul tuturor programelor noastre educaționale se bazează pe inovare continuă, componentă definitorie de performanță care oferă beneficii importante pentru Industria creativă și culturală (ICC).

Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera a căpătat personalitate juridică în 2017. Marca AdLittera a funcționat ca un program de Responsabilitate socio-culturală din 2009, sub egida atelierului de creație d’Avid Boutique.

AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Astfel, din 2010, AdLittera a provocat o serie de produse și servicii culturale, folosind ca vehicul de empatie conceptul edutainment, educația prin distracție. AdLittera are atribute din industria de advertising, care este dedicată exclusiv produsului cultural literar – cartea.

Astăzi, cu efort și ardoare, am ajuns să înseninăm publicul și să aducem puțină prospețime în piața culturală autohtonă. Revista culturală SemneBune.ro, Concursul de debut literar Incubatorul de condeie, evenimentele Bagajul de cultură, Lectura de joi, Scrie-ți povesteaDrumul cărții și alte acțiuni de animație culturală – punctuale sau multi-anuale, sunt proiecte din portofoliul AdLittera.


Adlittera desfășoară activiăți economice pentru a putea dezvolta propriile programe educaționale și culturale. Printre aceste activități putem enumera câteva servicii:

Cercetează:
face marketing research folosind metode standard ale industriei și oferă soluții inovative:
– file reviews,
– literature reviews,
– key informant interviews,
– focus groups

Concepe și produce:
– design de produs, ambalaj, coperte, materiale de comunicare vizuală, semnalistică (servicii de creatie și design specializat)
– semn de carte standard (produs finit),
– semn de carte personalizat (servicii de creație, design grafic original/ paletă largă de materiale/ personalizare prin diverse metode (hi-tech) / produs finit);

Intermediază spațiu de publicitate (regie de publicitate):
 în layout-ul cartii (header/ footer, diverse ilustratii)
pe copertă (sau pe supra-coperta/ bandou)
pe semne de carte (standard sau customizate)
AdLittera vinde spațiul de publicitate pus la dispoziție în exclusivitate de către edituri, companiilor care doresc să își afirme identitatea vizuală într-un mediu cultural. Căutăm un public comun (al cărții și al beneficiarului), să susținem editurile adăugând plus valoare proiectelor literare.

Organizeaza evenimente culturale (asociem editurilor sau titlurilor carții, sponsori și parteneri în spațiul cultural-editorial). Misiunea noastră este de a înlesni găsirea de parteneri pe proiecte literare, consumatori de literatură, care doresc să-și asocieze brandul sau numele cu o carte (fie cu numele unui scriitor sau cu ale unui titlu apropiat de năzuințele si valorile companiei). Inițiem si dezvoltăm campanii de cultură literară.

AdLittera are ca mărci proprietare: „sBOOK” – sondaj de opinie, revista „SemneBune” – canalul mediatic nișat, concursul de debut literar „Incubatorul de condeie” – la nivel național, campania de lectură „Bagajul de cultură” și o serie de evenimente care au ca scop aducerea scriitorului în fața publicului – lecturi publice.