O nouă apariție editorială de la editura Publica, în Co-Lecţia de Antreprenoriat : Incântare, de Guy Kawasaki
Produse încântătoare, servicii încântătoare, organizaţii încântătoare. Aceasta este mantra succesului în afaceri în opinia lui Guy Kawasaki, fost evanghelist şef la Apple. Mai mult decât atât, sentimentul de încântare transformă situaţiile şi relaţiile interumane, metamorfozând mediile de muncă toxice în unele propice performanţei. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.
Încântarea este un instrument mult mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează. Citiţi cartea, reduceţi bugetele de marketing, fiţi încântători, iar succesul nu vă va ocoli!
„Citiţi această carte pentru a reuşi să creaţi o companie la fel de încântătoare precum Apple.” Steve Wozniak, co-fondator Apple
”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki
Încântare – Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți, de Guy Kawasaki
- Editia I 2012
- Traducator: Anda Sebeși
- 14,5 x 20,5 cm
- 280 pagini
- Pret: 49,00 lei
- ISBN: 978-606-8360-00-3