Încântare, de Guy Kawasaki

Acest articol a fost publicat de Semnu' Bun pe 3.05.2012 în rubrica Recomandare de lectură și are asociate următoarele etichete: , .

O nouă apariție editorială de la editura Publica, în Co-Lecţia de Antreprenoriat : Incântare, de Guy Kawasaki

Produse încântătoare, servicii încântătoare, organizaţii încântătoare. Aceasta este mantra succesului în afaceri în opinia lui Guy Kawasaki, fost evanghelist şef la Apple. Mai mult decât atât, sentimentul de încântare transformă situaţiile şi relaţiile interumane, metamorfozând mediile de muncă toxice în unele propice performanţei. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

Încântarea este un instrument mult mai puternic decât tehnicile tradiţionale de persuasiune şi manipulare şi chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează. Citiţi cartea, reduceţi bugetele de marketing, fiţi încântători, iar succesul nu vă va ocoli!

„Citiţi această carte pentru a reuşi să creaţi o companie la fel de încântătoare precum Apple.” Steve Wozniak, co-fondator Apple

”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki

Încântare – Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți, de Guy Kawasaki

  • Editia I 2012
  • Traducator: Anda Sebeși
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 280 pagini
  • Pret: 49,00 lei
  • ISBN: 978-606-8360-00-3

Abonează-te gratuit prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona și vei primi notificări doar când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (13) de abonați

Direcționează 20% din impozit

Donează dacă vrei să susții financiar educația culturală. Decide ce faci cu 20% din impozitul afacerii tale. Poți contribui la dezvoltarea revistei, ca aceasta să aibă mai multă consistență, coerență și consecvență în plan editorial. Îți mulțumim în avans! Revista digitală SemneBune este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Semnu' Bun

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.