Drive de Daniel Pink

Acest articol a fost publicat de Semnu' Bun pe 20.12.2011 în rubrica Recomandare de lectură și are asociate următoarele etichete: , .

Încercaţi să încurajaţi un copil să înveţe matematica, plătindu-l. Pe termen scurt va deveni mai harnic. Dar îşi va pierde interesul pe termen lung. Luaţi orice profesionist care lucrează cu pasiune şi condiţionaţi-i onorariul de realizarea unui produs de succes. Va lucra ca un maniac pe termen scurt. Pe termen lung însă, va fi mai puţin interesat de slujbă. Metoda de motivare tip „recompensă şi pedeapsă” e o mare greşeală, ne spune Daniel Pink.

În Drive, Pink susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei ridicate – la serviciu, la şcoală şi acasă – e nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învaţa şi a crea lucruri noi, de a deveni mai buni.

Folosindu-se de rezultatele a patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei, Pink ne arată distanţa dintre „ceea ce ştie ştiinţa şi ceea ce face economia” şi cum această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane.

Drive ar trebui să fie soluţia fiecărui manager care s-a întrebat la un moment dat cum ar putea să-şi motiveze angajaţii.” Peter Barta, Fundaţia Post Privatizare

Puteţi comanda Drive de Daniel Pink cu un discount de 5% pe site editurii.

Abonează-te gratuit prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona și vei primi notificări doar când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (13) de abonați

Direcționează 20% din impozit

Donează dacă vrei să susții financiar educația culturală. Decide ce faci cu 20% din impozitul afacerii tale. Poți contribui la dezvoltarea revistei, ca aceasta să aibă mai multă consistență, coerență și consecvență în plan editorial. Îți mulțumim în avans! Revista digitală SemneBune este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Semnu' Bun

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.