branding lejer

Editura Publica prezinta un nou produs literar de calitate: BrandSimple

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. În plus, numarul lor e acum imens. Iar pe lânga ele s-a înmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. În acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit.

În BrandSimple, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz. Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazându-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerent în toate punctele de interactiune cu consumatorii.
Adamson a învatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistifica în cartea lui lumea supraprocesata a brandingului.

În marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.

„Allen Adamson ne aduce aminte ca produsul e cel pe care-l avem în fata ochilor, în timp ce marca este în mintea noastra. O marca buna se bazeaza pe o idee simpla, care e unica si relevanta. El ofera sugestii si zeci de exemple care-i vor inspira pe cei care vor sa ajunga la o idee de brand revolutionara.”
Philip Kotler, Profesor de Marketing International, Kellogg School of Management

„Ia mult timp sa construiesti un brand. În timp ce încerci sa-l construiesti, se prea poate sa-l îngropi, de fapt. Asa ca merita sa stii ce faci. Daca mi s-ar cere sa recomand o carte despre marci, BrandSimple ar fi cea pe care as alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marca fundamentale si durabile, le-a explicat cu luciditate si le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfecta a titlului.”
Kenneth Roman, fost presedinte si CEO, Ogilvy & Mather Worldwide

„În noua ordine a lumii economice, dominata de un exces al ofertei si de o tendinta accentuata de transformare a produselor de orice fel în bunuri de larg consum, viitorii câstigatori din zona de produse si servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieste drumul catre construirea unor marci durabile, puternice. O carte care trebuie neaparat citita, scrisa de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanta în materie de branding.”
Peter Georgescu, fost presedinte si CEO, Young & Rubicam

Lasă un semn

comentarii

Despre autor

Content Manager

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.

Număr articole publicate : 2903