Susține apariția cărții „Nouă povești muzicale” de Tiberiu Soare

Fundația Calea Victoriei lansează o campanie de crowdfunding pentru publicarea cărții „Nouă Povești Muzicale” de dirijorul Tiberiu Soare.

Dacă te bucură universul fermecător al muzicii clasice și îți dorești ca simfoniile celebre să fie accesibile unui public cât mai larg, te așteptăm pe platforma de crowdfounding wearehere.ro.

Ne poți ajuta prin donații și promovând pe pagina ta de această campanie de crowdfunding care va face posibilă publicarea unei cărți unice în peisajul cultural românesc.

Campania se desfășoară până la data de 22 Aprilie 2016. În semn de mulțumire pentru donația ta, te vom recompensa ulterior cu volumul „Nouă povești muzicale”, invitații la concertul I love Mozart” sau cu o întâlnire specială cu Tiberiu Soare.

Fundația Calea Victoriei va dona un număr mare de exemplare din acest volum școlilor și universităților de muzică din și din țară.

Proiectul a luat naștere în urma seriei de conferințe „Vorbe despre muzică și muzicieni“, susținută de Tiberiu Soare în perioada 2014-2015. Cele nouă discuții sunt concentrate în jurul unor compozitori geniali precum Mozart, Ceaikovski sau Debussy.

O carte muzicală care povestește cum au trăit, iubit și compus cei mai mari compozitori din istoria muzicii.“ – Sandra Ecobescu, președinte Fundația Calea Victoriei.

Cartea va cuprinde 10 ilustrații unice, imaginate de talentata ilustratoare Maria Surducan.

Sandra Ecobescu a avut bunăvoința de a ne furniza detalii despre acest proiect editorial: 

Ce public ar putea avea cartea „Nouă povești muzicale” și dacă poate inspira și publicul meloman, dar de alt gen?

sandra ecobescuCartea lui Tiberiu Soare – o incursiune simpatică şi inteligentă ȋn istoria muzicii şi ȋn poveştile marilor muzicieni, de la Bach până la zilele noastre – poate atrage nu doar publicul meloman, care merge ȋn sălile de concerte sau la operă, ci şi publicul curios, de toate vârstele, interesat de arte şi cultură, care vrea să ȋnţeleagă cum te poţi apropia de fenomenul muzical.

Conceptul cărţii, care presupune ilustraţii pentru fiecare capitol ȋn stilul benzilor desenate, coperta colorată care duce cu gândul la muzică ȋn general (o tânără care cântă la violocel, ceea ce putem găsi ȋn multe zone muzicale) este construit tocmai pentru a atrage şi publicul tânăr, pentru a-l face curios.

Am primit multe felicitări şi gânduri entuziaste de la publicul care a citit prima noastră carte “Pentru ce mergem la Operă?”. Oamenii ne-au spus că, ȋn urma ȋntâlnirii cu cartea noastră, au ȋnceput să „guste” un gen muzical care ȋnainte li se părea inabordabil, că stilul lui Tiberiu este extraordinar şi că au descoperit o lume nouă, plină de suprize, revelaţii şi bucurii sonore.

Ați apelat la crowdfunding. Ce i-ar putea convinge pe donatori?

Am apelat la crowdfunding pentru că susţinem genul acesta de “activare” şi implicare a publicului ȋn proiecte culturale şi educative, pentru că fundaţia a crescut, şi-a diversificat activitatea şi a evoluat datorită implicării şi consultării directe a publicului. Am fost mereu atenţi la sugestiile şi ideile unor lectori noi şi ale unor cursanţi de toate vârstele.

Proiectele culturale trebuie să fie gândite nu doar ȋn funcţie de ideile unor grupuri, ale unor indivizi, ci şi de confirmarea publicului, de gustul consumatorilor de produse culturale şi educative, de schimbările care intervin ȋn societate şi ȋn mentalitate.

Cred că donatorii sunt convinşi să ne susţină de abordarea proaspătă şi relaxată a unor subiecte aparent complicate, de cuprinsul interesant şi generos al cărţii, de ilustraţiile geniale ale Mariei Surducan şi de experienţa şi reuşitele noastre, timp de nouă ani, ȋn domeniul culturii şi educaţiei alternative.

Ȋn plus de asta, donatorii, ȋn fapt, plătesc cartea ȋn avans şi primesc şi alte beneficii (bilet la concertul Mozart din 5 mai şi/sau ȋntâlnire cu Tiberiu Soare). Totodată, susţin proiectul de donare a numeroase volume către bibliotecile din ţară – judeţene şi ale şcolilor şi universităţilor de muzică – adică facilitează accesul gratuit al tinerilor şi educatorilor din domeniul muzical-cultural la informaţii valoroase şi captivante.

Crowdfounding WeAreHere.ro 

Mai multe detalii despre activitatea Fundației Calea Victoriei poți afla pe www.victoriei.ro.

C1RGB

Lasă un semn

comentarii

Semne bune de la Persoane juridice

Descarcă, completează și semnează Contractul de sponsorizare prin care afacerea ta poate susține educația culturală.
Dacă firma este plătitoare de impozit pe profit: 20%;
Dacă firma este plătitoare de impozit pe venit: 20% trimestrial;
Dacă ești PFA, sponsorizarea este deductibilă la calculul impozitului pe venit în limita a 5% din venitul net.
ASOCIAȚIA PENTRU EDUCAȚIE ȘI CULTURĂ ADLITTERA (A.E.C.A.) este înscrisă în Registrul entităților pentru care se acordă deduceri fiscale (INTERNT-266538804).
Virează către noi să putem avea coerență și mai multă consistență în informațiile culturale de care ai nevoie.
Revista SemneBune© este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Ciprian Burcovschi

este fondatorul AdLittera (Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera) și făurar de platforme culturale experimentale. Specialist în comunicare vizuală, Ciprian este implicat în mai multe programe edutainment. Îi plac oamenii care doresc să lase ceva bun în urma lor.