Invitatie la egoism

sau „Ce este ?”

„Un studiu recent arata ca cititorii sunt o specie pe cale de disparitie. Mai ales pe taramurile romanesti. Ritmul de viata alert din ultimii ani si preturile “piperate” ale cartilor au suprimat chiar si pofta de lectura a cititorilor pasionati. Oamenii nu mai gasesc timpul si rabdarea necesare pentru a sta cateva ore cu o carte in mana, pentru a merge la biblioteca sau la librarie. Iar alternativele mult mai dinamice şi mai atragatoare, care nu necesita un efort la fel de mare ca cititul unei carţi, precum filmele si internetul, au ca efect inducerea unui dezinteres fata de lectura, mai ales in randul tinerilor. Pana la urma, a citi o carte e un fel de declaratie de independenta, nu credeti? Insa cu totii ne bucuram cand vedem tineri citind in mijloacele de transport in comun.

Din punctul de vedere al BookLand trebuie sa renuntam la ideea de a vinde cartea numai in librarie sau de a o tine la biblioteca sa se prafuiasca. Cartea trebuie sa fie acolo unde oamenii sunt deja: online sau la mall!

Milioane de romani au avut sau vor avea ocazia, pana la 23 Dec’12, sa se intalneasca cu Cartea in mall-urile preferate din 39 orase. In plus BookLand ii invita pe toti internautii cu gusturi ‚clasice’ sa viziteze libraria virtuala www.book-land.ro, unde peste 20,000 titluri de carte / muzica / film / jocuri ii asteapta la pret de producator. Ofertele BookLand sunt irezistibile tocmai pentru ca ies din tiparul plictisitor al librariilor traditionale. Orice comanda de minim 50 de lei ajunge la destinatie insotita de un cadou “asortat”, pentru ca momentele pe care cititorii si le dedica sa fie cat mai placute.

Pentru a reinvia in randul romanilor placerea de a citi cartea trebuie (re)integrata in viata de zi cu zi. Alaturi de o invitatie la concert, un bilet la teatru sau un set de baie pentru relaxare, cartea are mai multe sanse sa atraga atentia. BookLand nu incearca doar sa vanda carte, ci prin cadourile variate pe care le ofera saptamanal, sa recomande un program de petrecere a timpului liber, care sa includa si ceva timp pentru lectura (si nu numai). Cei interesati pot fi la curent cu ultimele oferte abonandu-se la newsletter-ul BookLand sau dand like paginii de Facebook‚ BookLand Targ si Librarie.”

Mariana Sebe
PR Manager More than Pub
, BookLand, MID

Lasă un semn

comentarii

Despre autor

Content Manager

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.

Număr articole publicate : 2860