La cumparaturi cu Minnie

Dependenta de shopping se transmite genetic sau nu?
Aflam raspunsul miercuri, 2 martie, incepind cu ora 19.00, in Clubul Charme din capitala (str. Smirdan nr. 12)
CHIC-party cu ocazia lansarii celui mai recent roman al maestrei incontestabile a genului chick-lit, Sophie Kinsella: La cumparaturi cu Minnie.

Invitat special: Luana Ibacka
Vor vorbi despre carte: Virginia Costeschi (elefant.ro), Doru Iftime (The One) si Oana Boca (Polirom).

 

„Daca ar putea sa poarte toata lumea haine noi în fiecare zi, cred ca depresia n-ar mai exista.” (Rebecca Bloomwood)

La cumparaturi cu Minnie continua seria de romane construite in jurul Rebeccai Bloomwood, carti traduse pina acum in peste treizeci de limbi. In ultima aparitie din seria La cumparaturi…, Rebecca Brandon, nascuta Bloomwood, ataca din nou, impreuna cu fiica ei, Minnie, in virsta de doi ani, care deja a preluat obiceiurile mamei: determinarea precoce si dependenta de produsele cu etichete de marca. Mai rau, Minnie pare sa fie insasi intruchiparea vocii din capul lui Becky care n-o lasa sa spuna nu, cind vine vorba de hainele de designer, cu cele mai dragute accesorii. Insa criza financiara loveste, in cele din urma, si familia Brandon, iar Luke, cu capul mai pe umeri, o convinge pe Becky sa devina din „fashionista”, un pic mai „recesionista” si, eventual, sa poarte hainele din sifoniere mai mult de o singura data. Cind se apropie ziua lui de nastere, Becky incearca sa organizeze o petrecere surpriza, dar cu buget limitat pare imposibil. Situatia scapa de sub control si explodeaza in secvente improbabile, de un umor nebun.
A trecut o vreme de cind fanii lui Sophie Kinsella au avut ocazia sa se bucure de aventurile eroinelor sale, insa, iata, romanul La cumparaturi cu Minnie va fi o recompensa.

„Cine-ar fi crezut ca Becky Brandon, cu dorinta ei nestapinita de a bate magazinele marilor firme si de a pune mina pe orice chilipir, poate avea o rivala? Ei bine, iata ca si-a gasit nasul in chiar micuta Minnie, nestapinita ei fiica. Ce urmeaza este usor de imaginat…” (Publishers Weekly)

Chick-lit sau nu, nimic nu sta in calea dorintei de lucruri stralucitoare a lui Minnie, mezina familiei Brandon, care abia ce a invatat sa mearga si a plecat La cumparaturi.” (St. Petersburg Times)

„Striga tot timpul «Al meeeu! Al meeeu!», vrea mereu cite ceva si nimic nu o opreste. Minnie este vocea irezistibila din capul lui Becky, care-i face viata si mai aventuroasa.” (Booklist)

Sophie Kinsella a studiat stiintele politice, filozofia si economia la Oxford. A lucrat ca ziarista specializata pe probleme financiare. Romanele care o au drept personaj principal pe Rebecca Bloomwood, o shopaholica inraita, au cunoscut un succes imens si au fost traduse in peste treizeci de limbi. Din aceasta celebra serie, la Editura Polirom au aparut pina acum Ma dau in vint dupa cumparaturi (2000; Polirom, 2004, 2006), Goana dupa cumparaturi la New York (2001; Polirom, 2005, 2007), La cumparaturi in rochie de mireasa (2002; Polirom, 2005, 2006), La cumparaturi cu sora mea (2004; Polirom, 2006), La cumparaturi cu bebe (2007; Polirom, 2008) si La cumparaturi cu Minnie (2010, Polirom, 2010). In ultimii ani, galeria indragitelor sale eroine s‑a imbogatit cu nastrusnica Emma Corrigan din Poti sa tii un secret? (2003; Polirom, 2006) si cu ambitioasa Samantha Sweeting din Supermenajera (2005; Polirom, 2007), romanele ale caror protagoniste sint acestea caracterizindu‑se prin acelasi amestec savuros de farmec, umor si optimism care au facut din Sophie Kinsella „maestra de necontestat a genului chick-lit” (The New York Post).

Abonează-te gratuit prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona și vei primi notificări doar când vor fi publicate articole noi.

Direcționează 20% din impozit

Donează dacă vrei să susții financiar educația culturală. Decide ce faci cu 20% din impozitul afacerii tale. Poți contribui la dezvoltarea revistei, ca aceasta să aibă mai multă consistență, coerență și consecvență în plan editorial. Îți mulțumim în avans! Revista digitală SemneBune este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Semnu' Bun

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.