Mulți ani & multe cărți, Cartepedia! Interviu cu Iulia Isac

Acest articol a fost publicat de Ciprian Burcovschi pe 13.06.2017 în rubrica Interviu și are asociate următoarele etichete: , , , , .

Acum 3 ani puneam bazele unui parteneriat cu o nouă librărie online. Cartepedia.ro a crescut frumos și are multe promoții dar și mulți librari. Ce-ați făcut în acest timp?

Într-adevăr, voi ați fost printre primii parteneri cu care am pornit la drum și s-a dovedit a fi un parteneriat de bun augur. Ne bucurăm tare mult să spunem că Semne Bune este prietenul nostru de trei ani deja 🙂

Ce-am făcut… păi am crescut încet și sigur, iar între timp am făcut ce ne-a plăcut cel mai mult: să lucrăm cu cărțile. Primul an a fost așa cum este în orice business. Nu prea ai cifre cu care să te compari, ci la care doar aspiri. Din al doilea an deja am fost o librărie online în toată regula, cu multe recenzii la activ și numeroase discuții întreținute cu cititorii noștri. Pentru noi, cel de-al treilea an a însemnat maturizarea brandului și, totodată, evoluția și închegarea noastră ca echipă.

Așa cum spune și sloganul campaniei noastre aniversare – „la noi, dragostea nu durează 3 ani” și vrem să creștem în contunuare. Suntem în continuă dezvoltare și concepem constant campanii cât mai frumoase și diverse pentru cititorii noștri.

 

Credeți în relația sinceră a omului cu cartea? Cum ar putea recomanda o carte dacă nu i-a plăcut? Cât contează relația cu un librar Cartepedia în achiziția unei cărți?

Relația omului cu cartea, credem noi, nu poate fi altfel decât foarte sinceră și subiectivă totodată. O carte este precum un parfum. Îți dă o stare sau te scoate dintr-o stare. Îți stimulează emoțiile și îți poate schimba chiar și perspectiva de cele mai multe ori.

Tocmai datorită acestui motiv avem un număr mare de librari. Pentru ca publicul nostru să primească recomandări sincere. Până la urmă, librarii sunt oameni cu gusturi literare diferite și preferințe aparte, așa că fiecare recomandă și recenzează cărți din domeniile lor predilecte.

Prezența librarilor pe site-ul Cartepedia este, mai degrabă, o acțiune de brand awarness prin care înțelegem mai precis ce își doresc și ce așteptări au cititorii din partea noastră.

În acest fel, s-a creat o comunitate în care iubitorii de carte se simt ca acasă.

Aveți lunar „promoția lunii”, care este dedicată unei editurii. Luna aceasta, lună aniversară, ce editură parteneră este și cu ce discount?

Într-adevăr, la noi fiecare început de lună începe cu anunțarea editurii lunii, ceea ce presupune multe reduceri la promoții interesante pentru cititori.

Luna aceasta aniversara, editura lunii la Cartepedia este Litera și include titluri din aproape toate genurile literare, inclusiv o gamă largă de cărți pentru copii. În cazul acestei campanii, discounturile sunt cuprinse între 30% și 50%, acest lucru fiind valabil pentru fiecare editură cu care demarăm aceasta campanie, lună de lună.

Toată lumea își face planuri și strategii pe termen mai scurt sau mai lung. Cu ce veți veni în întâmpinarea celor care citesc și, mai ales, cum veți atrage publicul necititor?

Unul dintre cele mai importante aspecte este să îți cunoști publicul cât se poate de bine și să îi oferi ce are nevoie. Tocmai de aceea, noi mereu spunem că cititorii sunt prietenii noștri. Ei sunt oamenii pe care vrem să îi cunoaștem și să îi aducem mai aproape. Vrem să avem discuții cu ei și să povestim câte-n lună și-n stele despre pasiunea noastră comună: cartea. Prin toate campaniile și promoțiile pe care le implementăm, credem cu tărie că am reușit să ne bucurăm publicul de fiecare dată și avem în plan să facem acest lucru în cotinuare. Cel putin pe cel care este mare consumator de carte.

Cât despre publicul necititor (dar nu numai, bineînțeles), o acțiune întreprinsă pe tema asta, este lansarea canalului nostru de Youtube prin seria de interviuri „Povesti livresti” de la Cartepedia, unde se pot viziona interviuri cu scriitori contemporani, în care abordăm teme foarte interesante pentru publicul larg. Și nu avem de gând să ne oprim aici, însă planurile de viitor vrem să fie surpriză chiar și pentru voi 🙂


Iulia Isac a urmat facultatea de Sociologie din cadrul Universității Bucuresti, având dintotdeauna înclinație către științele umaniste, probabil așa a ajuns să iubescă marketingul și campaniile de promovare de brand. După campanii online și offline în agenție, a urmat radio și o pauză de creștere a Evelynei, „copilul genial”.

În prezent, se ocupă de marketingul librăriei online Cartepedia, unde are „satisfacții extraordinare, fiind un loc în care întotdeauna am ocazia să creez și să implementez proiecte cu adevărat minunate. Echipa noastră este formată din oameni pasionați care își dau silința ca lucrurile să iasă așa cum ne propunem”.

Abonează-te gratuit prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona și vei primi notificări doar când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (13) de abonați

Direcționează 20% din impozit

Donează dacă vrei să susții financiar educația culturală. Decide ce faci cu 20% din impozitul afacerii tale. Poți contribui la dezvoltarea revistei, ca aceasta să aibă mai multă consistență, coerență și consecvență în plan editorial. Îți mulțumim în avans! Revista digitală SemneBune este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Ciprian Burcovschi

este fondatorul AdLittera (Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera) și făurar de platforme culturale experimentale. Specialist în comunicare vizuală, Ciprian este implicat în mai multe programe edutainment. Îi plac oamenii care doresc să lase ceva bun în urma lor.