Povestea lui Nişte Capete (inceputuri)

Acest articol a fost publicat de Semnu' Bun pe 21.09.2012 în rubrica Repere culturale | Evenimente și are asociate următoarele etichete: , , , .

Agentia Headsome Communication are de azi website.

Pentru ca agentia este focusata pe industria de carte, pe programe culturale, in palierul editorial, nu avea cum sa lipseasca literatura din site. Astfel, gasim un basm corporatist, cu personaje aievea si actuale, intr-o magie de hilar si conventional rigid, in care regasim cu lejeritate simboluri ale societatii moderne: „Povestea lui Niste Capete”.

Sa uram succes tinerei agentii.

Despre agentie:

Headsome Communication este prima agentie de comunicare din Romania dedicata exclusiv proiectelor de promovare a lecturii. Sintem bucuroase sa colaboram, deopotriva, cu autori si institutii care inteleg sa puna pret pe consultanta in comunicare.

Pentru ca nu credem in inovatia prin accident, apreciem ca cel mai important aspect din biografia de inceput a agentiei il constituie, in primul rind, profesionalismul echipei care a initiat proiectul. Oana Boca are cea mai indelungata experienta, peste 9 ani, in promovarea de carte din Romania, iar Ioana Gruenwald – timp de 15 ani, directoarea Centrului de Carte Germana si reprezentanta Tirgului de Carte de la Frankfurt in Romania – are una dintre cele mai lucide viziuni asupra tendintelor din sfera cultura scrisa-carte, asupra modului in care ne raportam, astazi, la lectura.

Ne dorim sa devenim un reper in industria de carte din Romania.

• Ne onoreaza propunerea Tirgului International de Carte de la Frankfurt de a ne preda noua, echipei Headsome, partea de Comunicare si PR pentru autorii de limba germana care vor fi invitati la Salonul de carte Bookfest 2013, in cadrul proiectului „Trei tari, o singura limba” (Germania, Austria, Elvetia).

• Urmatorul nostru proiect reprezinta o premiera:  este vorba despre cea dintii editie a Festivalului International de Literatura de la Timisoara „La Vest de Est / La Est de Vest” (FILTM) – primul festival international de literatura care are loc in afara Bucurestiului, un exemplu de descentralizare culturala de care avem atita nevoie. Speram ca, in timp, FILTM va deveni unul dintre „argumentele” care vor contribui la transformarea Timisoarei in „capitala culturala europeana”, in 2020. Editia I: 24, 25, 26 octombrie 2012.

• Continuam cu cea de-a cincea editie a Festivalului International de Literatura de la Bucuresti (FILB) – primul festival independent si international de literatura din Romania. Editia a V-a: 5, 6, 7, 8 decembrie 2012. Detalii, pe www.filb.ro.

• Headsome Communication este partener principal al proiectului „Cele mai frumoase carti din Romania”, editia I (2012): primul concurs national de design de carte / master-class pe teme de design de carte / expozitii la Frankfurt si Bucuresti. Detalii, pe www.celemaifrumoasecarti.ro.

• Tot in aceasta perioada, pregatim cea de-a doua edfitie a Galei Industriei de Carte din Romania „Bun de Tipar” – 10 premii de excelenta pentru industria de carte autohtona, un eveniment planuit sa aiba loc in luna mai a anului urmator.

Oana Boca si Ioana Gruenwald

Echipa:

OANA BOCA – Fost director de imagine al Editurii Polirom (2003-2012), cu o experienta de 9 ani in comunicare corporatista editoriala si promovare de carte, dintre care 6 in management. Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza”, Iasi. Master in Studii Europene – Centrul de Studii Europene din cadrul UAIC, Iasi.
Silver Award for Excellence la PR Award 2009 pentru Campania „Intreaba-ma despre FIRMIN”.
Membra a Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice.

IOANA GRUENWALD – Filolog de formatie (absolventa a Facultatii de Limbi Straine), cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul cartii. A lucrat ca traducator, redactor si apoi a condus, peste 10 ani de zile, Centrul de Carte Germana, birou la Bucuresti al Tirgului de Carte de la Frankfurt. A organizat zeci de seminarii si training-uri, cunoaste generatii intregi de editori, ilustratori, designeri, librari carora le urmareste cu interes evolutia. Are avantajul de a fi cunoscut piata de carte din Romania de dinainte de ’89 si poate de aceea are o privire prea critica asupra celei de astazi. Isi doreste sa constate mai mult profesionalism si fairplay, dar deocamdata e dornica de proiecte noi si tot mai multe.

 

Abonează-te gratuit prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona și vei primi notificări doar când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te altor mii (13) de abonați

Direcționează 20% din impozit

Donează dacă vrei să susții financiar educația culturală. Decide ce faci cu 20% din impozitul afacerii tale. Poți contribui la dezvoltarea revistei, ca aceasta să aibă mai multă consistență, coerență și consecvență în plan editorial. Îți mulțumim în avans! Revista digitală SemneBune este un proiect editorial al Asociației AdLittera și este online din 2010.

Autor articol: Semnu' Bun

Primul semnalizator cultural de pe această platformă. Îndrumă și recomandă din 2010.