Editura Philobia susţine cel mai de anvergură sondaj de opinie legat de piaţa de carte din România. Este vorba despre campania de sondare publică, a revistei Semnebune.ro – „Ce fel de cititor eşti?”, un proiect care îşi propune, coineteresând cititorii prin premii atractive, să descopere profilul detaliat al consumatorului de carte autohton. Sondajul poate fi accesat .
Premiile atractive menţionate sunt pachete de cărţi oferite de editurile partenere proiectului, printre care şi Philobia. Astfel, în urma unor trageri la sorţi săptămânale, participanţii la sondaj care îşi oferă datele de contact intră automat în cadrul unor trageri la sorţi în urma cărora pot câştiga pachete de câte cinci volume, seturi oferite de diferite edituri. Primele două seturi Philobia vor intra şi ele în concurs, în această săptămână (6-12 august) şi peste două săptămâni (20-26 august). Astfel, participând la acest sondaj, aveţi şansa de a câştiga cărţile noastre.
Să fii conştient de profilul pieţei în care activezi este un lucru extrem de important: nu poţi livra dacă nu îţi cunoşti clientul. Astfel, iniţiativa „Ce fel de cititor eşti?” aduce un mare plus în domeniul cultural românesc. La sfârşitul acestui proiect, rezultatele ne vor pune în faţa unor statistici pe care editurile, publicaţiile culturale, precum şi presa în general se pot baza, înţelegând mai bine şi putând analiza în detaliu propriul teren de acţiune.
Acesta este motivul pentru care Philobia susţine acest sondaj de opinie, motiv stârnit de un instinct natural: dorim să îi cunoaştem şi să îi înţelegem pe cei cu care interacţionăm.
Editura Philobia vine cu un nou model editorial: cărţi publicate în majoritate de jurnaliști. Titlurile noastre, ale căror autori sunt celebri în Franţa, dar şi în lumea anglo-saxonă, abordează domenii variate, printr-un stil informativ, cât mai obiectiv, dar plin de savoare. Astfel au prins contur colecţiile editurii Philobia: Anchete, Portrete, Ecologia interioară, Experiment, Romane.