despre AdLittera

Educația și Cultura sunt cei mai importanți factori ai dezvoltării sociale. Ne învață să gândim creativ, să fim deschiși și să eliminăm stereotipurile. Acestea sunt caracteristicile care garantează dezvoltarea fiecărei societăți.

AdLittera a devenit un brand sinonim cu promisiunea de a oferi produse și servicii culturale remarcabile. Succesul tuturor programelor noastre educaționale se bazează pe inovare continuă, componentă definitorie de performanță care oferă beneficii importante pentru Industria creativă și culturală (ICC).

Asociația pentru Educație și Cultură AdLittera a căpătat personalitate juridică în 2017. Marca AdLittera a funcționat ca un program de Responsabilitate socio-culturală din 2009, sub egida atelierului de creație d’Avid Boutique.

AdLittera a conceput, implementat și dezvoltat programe complexe și proiecte solitare dedicate publicului din România. Astfel, din 2010, AdLittera a provocat o serie de produse și servicii culturale, folosind ca vehicul de empatie conceptul edutainment, educația prin distracție. AdLittera are atribute din industria de advertising, care este dedicată exclusiv produsului cultural literar – cartea.

Astăzi, cu efort și ardoare, am ajuns să înseninăm publicul și să aducem puțină prospețime în piața culturală autohtonă. Revista culturală SemneBune.ro, Concursul de debut literar Incubatorul de condeie, evenimentele Colocvial SB, Bagajul de cultură, Lectura de joi, Scrie-ți povesteaDrumul cărții și alte acțiuni de animație culturală – punctuale sau multi-anuale, sunt proiecte din portofoliul AdLittera.


Adlittera desfășoară activiăți economice pentru a putea dezvolta propriile programe educaționale și culturale. Printre aceste activități putem enumera câteva servicii:

Cercetează:
face marketing research folosind metode standard ale industriei și oferă soluții inovative:
– file reviews,
– literature reviews,
– key informant interviews,
– focus groups

Detalii despre sondajele de opinie SBook, aici.

Organizează acțiuni educaționale, ateliere de creație și cursuri non-formale. „Focul de tabără” este un program complex edutainment delimitat pe două paliere ale categoriilor de vârstă, de aici rezultând două proiecte multi-anuale: „Tabere 365 de zile” (dedicat copiilor și tinerilor, la nivel național) și „Solidus Educațional” (target core: adult, mediu urban, salariat).

Organizeaza evenimente culturale (asociem editurilor sau titlurilor carții, sponsori și parteneri în spațiul cultural-editorial). Misiunea noastră este de a înlesni găsirea de parteneri pe proiecte literare, consumatori de literatură, care doresc să-și asocieze brandul sau numele cu o carte (fie cu numele unui scriitor sau cu ale unui titlu apropiat de năzuințele si valorile companiei). Inițiem si dezvoltăm campanii de cultură literară.